Vart är min mobil???

Ingen panik egentligen, jag vet precis vart min mobil är. En aning dumt av mig bara att lägga den i jackan och två minuter senare ta på sig en annan jacka. Jag tror att jag tog det för lugnt när jag gick hemmifrån imorse, jag behöver lite stress och press för att jag ska tänka på allting. Men jag får skylla mig själv. Så nu sitter jag i universum i det rum som jag har bokat. Tanken var att vi skulle vara ganska många här nu, men det är ju ingen som kommer ihåg vart och jag har ingen mobil så mig kan dom inte fråga heller. Jag är helt säker på att dom tror att jag ligger hemma och sover!! Jag har mailat så jag hoppas att någon kollar mailen snart, har ingen lust att sitta här själv hela dagen. Det ser lite dumt ut att sitta själv i ett stort inglasat grupprum, fast det är samtidigt ganska skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0