Vad är godare än kina-mat?

Idag hade både jag å Rob föreläsning till kl 16, vilket är väldigt sent för att vara fredag, och jag blev väldigt sugen på att äta ute. På självaste löningsdagen finns det ju heller inget som stoppar en :D. Så vi drog ner på stan för att gå på bolaget och äta min favoritmat, kina-mat! Ett bra tillfälle att fira att vi båda fick VG på senaste tentan :D På bolaget köpte jag dessutom två likörer som jag ska blanda lite goda drinkar med!

Maten var jättegod och portionen jättestor. Det är en extremt dålig kombination tycker jag. Jag kan ju inte låta bli att äta så mycket som möjligt.. Resultatet är att jag nu sitter i soffan, mår halft illa och kan knappt röra mig. Kul kväll det blir då.. Planen för ikväll är att dra ner på stan med polarna och sitta och mysa i någon bar, men just nu ser det ut att bli soffan framför TVn med älsklingen, inte så illa det heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0