Två timmar i regnet

Tidigare idag gick jag och Rob på långpromenad. Ungefär samma som jag gick med Madde tidigare i veckan. Vädret var inte direkt superkul. Regnigt och mörkt, precis som i resten av Sverige antar jag.. Men vi tog på oss regnkläder och promenaden var ganska skön i alla fall, bortsett från att jag kände mig extremt ful i mina regnbyxor som jag använder knappt en gång om året. Kanske borde jag köpa ett par nya regnbyxor som jag kan gå på promenad i. Annars kommer jag oftast att välja att bli dyngsur istället för att ha de fula byxorna och i värsta fall skulle jag helt enkelt stanna inne, inte bra..

Rob är på topphumör nu för Liverpool vann precis matchen mot Manchester United med 2-0!! Tydligen riktigt spännande match för han var i princip okontaktbar ett tag.. Själv så såg jag inte matchen idag för jag kollade på kurser som jag skulle kunna läsa i vår istället för företagsekonomi B. Jag kom fram till att fortsättningen på statistiken förmodligen passar bäst att läsa då så jag har lagt in en sen anmälan. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med mn utbildning just nu för jag vill läsa min förjupning i nationalekonomi istället för företagsekonomi och i så fall måste jag hoppa av programmet. Jag ska försöka få tag på studierektorn och se om det inte går att ordna på något sätt..

Nu börjar jag bli hungrig. Tror att det blir kycklingwok ikväll, det var länge sen.. Tänkte först göra hamburgare men det funkar inte så bra att ha i matlådan till imorgon :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0