Tomt i huvudet

Nu pallar jag inte mer. Det är tomt, stopp, blackout. Jag kan absolut inte koncentrera mig längre. Uni är dött, typ alla har gått hem, man är inlåst om man är här och måste använda passerkort. Det är liksom inte meningen att man ska plugga nu. Det är meningen att man ska förbereda sig för halloween fest! Jag gör ett nytt försök med böckerna imorgon istället. Nu tänker jag ta lite helg. Ska åka till ÖB med Rob och Martin, det är där man får shoppa när man är student. Hoppas på att hitta en fin spegel där att ha i hallen och kanske vinglas. Hoppas att de har öppet som vanligt idag bara.. Efter det vill jag ta en lång promenad i höstmörkret om inte IKSU är öppet, då går jag hellre dit.

Jag undrar hur det kommer gå på tentan på tisdag, det känns som att jag inte kan någonting just nu (ja fortfarande). Man har ingen aning om hur tentan kommer att se ut, vad det kommer vara för frågor. Vi kommer ha sex timmar på oss att skriva den vilket betyder att det lär vara en stor tenta i vilket fall. Funderar på att skriva omtentan istället och plugga på den första tentan innan. Men samtidigt borde jag skriva den första, hoppas att jag klarar den och så är jag av med den här kursen. Jag tycker att nationalekonomi är roligt men just nu är det väldigt förvirrande med vad vi faktiskt ska kunna, och den ena boken är sjukt dålig! Nu vill jag hur som helst tänka på något annat, kanske om jag ska hyra en film ikväll :D Någon som kan tipsa om en film jag borde se?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Paranormal activity, den var riktigt bra! Jag fick sån ångest! :)

2009-11-03 @ 13:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0