Tentaplugg

Nu är det en vecka kvar till tentan och jag börjar känna pressen. Just nu känns det som att jag nästan inte kan någonting alls så jag måste trycka in allting i huvudet den här veckan. Jag fick ju VG på förra momentet så då vet jag att jag kan få det den här gången också om jag pluggar tillräckligt bra. Men jag kommer bli så besviken på mig själv om jag inte får det nu, i så fall har jag inte ansträngt mig tillräckligt. Det kommer bli en lång dag idag, behöver nog snart ladda upp med lite godis så jag orkar koncentrera mig. Jag är i alla fall inte ensam i den här situationen om man kan se det som en tröst. Universitetet är fyllt till bredden, och det finns inte ett enda rum ledigt.

Om någon undrar vart man hittar bra/ billiga/ fina/ goda saker så fråga Djannet! Senaste timmen har hon gjort reklam för en termos i perfekt storlek och billigt godis :) Det är så roligt när hon berättar om allt, hon har samma dialekt som Anna Anka (min nya idol) så det påminner så mycket om henne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0