Mera shopping :D

Jag har riktigt ont i magen idag så jag bestämde mig för att inte gå till uni eftersom jag ändå missade föreläsningen. Istället har jag städat massor i lägenheten och diskat. Jag vet inte riktigt varför, jag borde ha pluggat istället. Det är riktigt svårt att plugga när man verkligen inte känner för det. Även om man sätter sig med boken så är det ingenting som går in i huvudet..

När jag inte känner för att plugga brukar jag ta till med den bästa terapin, shopping! Den här gången har jag handlat på ellos. Ingen favorit egentligen, brukar inte hitta något som jag gillar. Men nu fann jag en jättesöt bh som fanns i min storlek!! Den fanns i svart och i rosa så jag tog båda två! Jag brukar göra det när jag hittar någon bh som jag tycker är fin och faktiskt finns i min storlek, man måste passa på för det är inget som händer ofta! Dessutom hittade en enkel fin tunika för bara 99:-, tog två olika färger av den också :) En röd till jul och en petrol färgad. Jag beställde även två fina toppar. Så nu väntar jag på två paket, ett från forever 21 och ett från ellos.

Nu väntar jag på att min älskling ska komma hem. Ska tappa upp ett varmt bad och tända några ljus, det är så mysigt nu på hösten när det börjar bli mörkt och kallt. Senare ikväll ska jag gå på en dansföreställning med ett gäng kompisar. Mer om den senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0