Fint väder!

Har precis vaknat, det blev en ofrivillig sovmorgon idag igen.. Men när jag väl vaknade såg jag att det är jättefint väder ute, solen lyser och jag ser inte ett enda moln. Det är säkert jättekallt med jag känner för att ta en promenad, hoppas att jag piggnar till då! Hoppas att jag får med mig en kompis, men det kan vara lite knepigt för de flesta vill plugga vid den här tiden. Jag vill passa på att vara ute lite när det är ljust.

Planen för dagen: Promenad vid nydalasjön i solskenet, plugga på uni, ta katten till veterinären, plugga mera. Önskar att dagen hade sett roligare ut. Det är inte alls roligt att plugga just nu och det blir bara värre när man inte har något att se fram emot..

Kommentarer
Postat av: evelina

Hej! aa hon är föööör söt:) hehe.

nej då jag har inte glömt att han har namnsdag i dag.:) tack ändå för påminnelsen.



när du ska skriva ett helt vanligt inlägg så finns det en liten knapp som heter html eller nått sånt. och där klistrar du in adressen på filmklippet, dvs från youtube och adressen du kopierar är den som är till höger om själva klippet det heter "bädda in" hoppas du fattar:)

2009-10-28 @ 11:41:10
URL: http://evelinalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0