8 veckor

Det är nu åtta veckor kvar till jul och även åtta veckor som jag ska träna stenhårt, dels för att gå ner lite till i vikt men mest för att jag saknar att vara riktigt tränad. Det var länge sen men jag kommer ihåg att ingenting kändes jobbigt, jag var alltid pigg (med undantag för dagen efter fest) och träna var det bästa som fanns! Jag vill tillbaka dit! Så nu har jag precis kört mitt första pass. Det blev ett hemma pass med fokus på mage och ben. Jag kommer få sjuk träningsvärk, hela kroppen skakade typ när jag var klar.

Jag ska lägga upp före och efter bilder för att se hur stor skillnaden kan bli på åtta veckor. Det är ju alltid kul med träningspartners så om någon vill träna med mig så säg till! Och om någon vill va med på åtta veckors programmet så kan ni räkna med mycket pepp från mig! Före-bilden lägger jag upp så fort Rob har hjälpt mig att fotografera :)

Det gick ju sådär att få med er på steg-tävling. Många var intresserade från början men det var bara två tjejer som klarade utmaning. En stor applåd till Malin och hennes kompis! Den här gången tänker jag därför locka med spa och massage hemma hos mig en dag den sista veckan (en dag i Umeå och en i Stockholm). Jag hoppas att ni är sugna att ta er an utmaningen med mig! Målen sätter ni själva, det enda som krävs är att ni själva är nöjda med er prestation efter åtta veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0