Tenta-ångest

Jag har fått värsta ångesten inför tentan nu.. Jag brukar inte få det i vanliga fall men på det här momentet är det så himla mycket olika saker och den ena boken är jättedålig och svår att förstå. Jag hoppas att jag hinner trycka in tillräckligt i huvudet till på fredag men just nu känns det omöjligt. Jag skrev inte tentan när den gavs första gången för jag tyckte att vi hade fått för dålig information om vad vi skulle kunna och jag vill satsa på att få VG, nu känns det som att jag har glömt bort hälften och inte kommer klara den. Pluggar gärnet i alla fall och hoppas på det bästa. Med lite tur kan jag få hjälp av någon att gå igenom det viktigaste. Till på fredag lär jag vara bosatt på uni..

Kommentarer
Postat av: evelina

just nu har hon 68:)

2009-11-28 @ 16:58:10
URL: http://evelinalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0