Sovdags..

Nu börjar det bli dags att stänga av dator och krypa ner i sängen. Ska försöka gå upp hyfsat tidigt imorgon så jag hinner med allt jag vill göra. Känner för att åka ner på stan och kolla lite i affärer och kanske ta en fika. Men det blir bara av om jag kommer upp i tid för träning och plugg går före stan, även fast det är söndag..

Nu när vi andra ska sova passar Zelda på att vakna till och leka. Hon är alltid mest lekfull precis när jag går och lägger mig. Då röjer hon runt i lägenheten och gör allt som hon vet att hon inte får. Typ hoppar upp på diskbänken och matbordet, äter på blommor eller letar reda på något smycke som jag har glömt framme. Mycket kan upphittas dagen efter under soffan eller något annat litet kryp-in. Om hon får tag på något hon tycker är riktigt roligt så leker hon med det tills den saken är borta. Igår till exempel fick hon tag på en tofs. Det blev ett ordentligt motionspass på typ två timmar innan den försvann någon stans, jag har inte sett till den efter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0