Plugg & Biggest loser

Idag har jag pluggat, tränat och så klart kollat på finalen av biggest loser :D Det är helt sjukt hur mycket de som är med i programmet går ner i vikt på så kort tid. Nu har nästa säsong börjat visas mån-tors klockan 19 så jag sitter klistrad framför TVn nästan varje kväll. Har börjat fundera på att kolla på det på gymmet istället, på Iksu kan man ju kolla på TV samtidigt som man tränar. Fast jag tycker ändå att det är lite roligt att sitta i soffan och äta glass eller något annat onyttigt samtidigt som jag kollar, jag vet inte varför men jag tror i alla fall att Hanna förstår mig :D

Hur går det för er med träningen? Går det bra eller vill ni ha lite inspiration? Jag skulle kunna lägga upp lite träningstips, recept på god och nyttig mat och bilder på snygga träningskläder om någon önskar?!

Nu är det dags för lite skönhets-sömn!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahaha om jag förstår dig! Verkligen, tryck i dig en kebabrulle och toppa med en mars-glass så är du mig upp i dagen :) njutningen blir så mycket större!

2009-11-16 @ 10:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0