Jag tror att jag har gått i ide..

Det känns som att jag har sovit bort den senaste veckan.. Inte bra alls.. På fredag har jag tenta så nu måste jag verkligen öka takten. Jag är så sjukt trött bara. Jag vet inte vad jag ska göra åt det. Kanske ska testa att dricka kaffe eller något.. Hoppas att jag inte får ont i magen då bara. By the way så mår min mage fortfarande inte helt bra även om det känns lite bättre nu. Jag vet inte om det beror på att jag har börjat träna eller om jag bara har vant mig.. Det känns som att jag har hamnat i en ond cirkel av trötthet, magont och mörker. Jag längtar redan till våren och allt ljus. Men just nu får jag hoppas på att det kommer lite snö som kan lysa upp i vintermörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0