Långa dagar..

Jag har pluggat som en galning de senaste veckorna, och det ger resutat så det känns riktigt bra. Stressen släpper när man inte längre ligger efter. Den här tentan tänker jag plugga för att klara VG på tentan, skulle vara kul med lite omväxling :D. Nu sitter jag på uni och väntar på Rob så jag har sällskap hem, och jag är sjuuukt trött. Vet inte om det är vädret, den mörka vintern eller att jag inte har sovit tillräckligt, men alla här uppe verkar vara trötta och 'vinterdeprimerade'. Nu börjar det i alla fall bli ljusare så jag hoppas att det vänder..

Igår åkte jag skidor med tre kompisar från klassen. Det blev en lång dag.. Upp tidigt, fixa allt och åka till backen. Åka skidor hela dagen, vi varierade oss mellan de fyra backarna som fanns för att inte tröttna så snabbt, stod still i liften i säkert en kvart och hamnade i en puckelpist med alldelles för mycket vegetation i backen. Hur som helst så hade vi kul! Vägen hem var inte lika rolig. Efter att vi bara har åkt en kilometer får vi sladd och bang in i snövallen på fel sida om vägen. Lite läskigt men ingen fara, snövallen tog emot bilen med öppen famn och ingen/inget kom till skada. Resultatet av den krocken blev att sakta sakta (men säkert) köra hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0