Dags att bestämma regler!

Nu börjar vi närma oss tävlingsstart och det är dags att bestämma reglerna. Den stora frågan är om man ska få ha stegräknaren på hela dagen eller bara använda den när man är tränar och är ute och går. I den frågan behöver jag er hjälp. Vad tycker ni? Jag har tänkt det senare alternativet på grund av att då är det träning som belönas och inte om man vanligtvis går många steg på kontoret, i hemmet och i skolan. Men det är kanske enklare att kunna sätta på stegräknaren när man går upp på morgonen och kolla den på kvällen när man ska lägga sig? Jag hoppas att ni kommer med synpunkter så att alla blir nöjda med upplägget!

Kommentarer
Postat av: evelina

neeej :P jag tycker man borde få ha på sig en hela dagen. jag går jättemycket på jobbet och då borde det få räknas med!



2009-03-28 @ 09:57:22
URL: http://evelinalundin.blogg.se/
Postat av: Annika

Haha, tycker detsamma! :P Sedan kanske träningen inte ger utslag heller, om man t.ex. styrketränar.. då tränar man ju liksom, men det syns inte på stegräknaren.. men det enklaste vore väl om man satte på sig den på morgonen o tog av den på kvällen..

2009-03-30 @ 00:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0