Ändrade vanor

I tisdags hade jag tenta, jag tror att det gick riktigt bra.. Väntar spänt på resultatet nu, hoppas ju på en VG termin.. :D I onsdags shoppade jag och Rob gärnet.. Först mat och sånt på ICA maxi och efter det åkte vi till Ersboda (typ som kungens kurva) och köpte bland annat stegräknare och en klösställning till Zelda. Vi lyckades också välja ut en schysst grön färg till köket och hallen, nu måste jag bara måla också.. Kommer bli skönt när det är klart i alla fall!

I måndags började jag åtta veckors slit för att gå ner i vikt. Jag har tagit bort alla snabba kolhydrater och tränar massor. Att väga mig på min födelsedag ska bli min födelsedagspresent till mig själv, kanske blir det den bästa! Hittills har det gått jättebra, men det är tungt ibland när jag måste tacka nej till fika och förbereda matlådor eftersom det är svårt att hitta god mat utan bröd eller pasta på universitet. Jag hoppas att jag har vant mig om en vecka eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0