Omtentan gick jättebra!

Jag är förvånad över hur bra det gick på tentan igår. Jag kunde svara på allt så jag är helt säker på att jag blir godkänd! Hur skönt som helst, nu behöver jag inte tänka mer på den.. Nu hoppas jag att jag klarar tentan för det här momentet och det känns inte som att jag kommer göra det. Jag har pluggat alldeles för lite för att det ska kunna gå..

Anledningen till att jag har pluggat så lite är att jag inte har mått helt bra sen den senaste månaden. Jag har haft ont i magen varje dag och varit jättetrött. Så jag har bestämt mig för att gå och prata med dom på apoteket imorn, och kanske också farbror doktor på vårdcentralen. Jag kan ju inte veta helt säkert men jag misstänker att jag har fått dyspepsi (magkatarr eller magsår). Inte så bra... Men mer om det en annan gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0