Gu så glad jag blev :D

Många har frågat vad som har hänt med bloggen och om jag ska vara ärlig så vet jag inte varför jag inte har skrivit något. Men att skriva tar sin lilla tid och det har varit en bristvara den senaste tiden. Idag fick jag för mig att kolla till bloggen i alla fall och upptäckte till min stora förvåning att den kollas flitigt trots att jag inte har skrivit på sjuuukt länge. Det värmer i hjärtat att jag har så många vänner som vill veta vad som händer i mitt liv.

Jag ska bättra på mig nu har jag tänkt, men jag vill inte lova att det blir lika många inlägg som tidigare. En liten uppdatering för er som jag inte har träffat på länge..

Jag bor numera i en jättefin trea med Robban och en liten katt som heter Zelda. Hon är hur söt som helst, jättebusig men också väldigt kelig. Här om dagen fick hon smaka sin första sardin, och hon satte förstås i sig hela på en gång för att den var så mumsig. Det såg ut som hon hade svalt en apelsin hel, med andra ord blev hon en liten tjockis!

Jag har varit i Thailand i 5 veckor med familjen (utan Rob) över jul och nyår (missade ett helt moment på uni), åkt skidor i Åre 5 dagar, och hunnit med en snabbis ner till Stockholm för att hämta förhoppningsvis sista flyttlasset, träffa kompisar och fira Emmas födelsedag..

På lördag har jag omtenta på kursen som var när jag var i Thailand (missade den 1:a med 3,5 poäng 30=G), torsdagen veckan efter är det tenta i statistik och efter den blir det dags för inflyttningsfest..

Idag skulle möblerna som vi har beställt från IKEA ha kommit, men det blev uppskjutet till på tisdag istället, hoppas verkligen att de kommer då, annars måste vi skjuta upp inflyttningsfesten ännu mer.. Garderoben och den mesta andra packningen är i alla fall på plats nu, men jag har redan börjat mitt första projekt och rivit ner tapeten i köket för att göra plats för lite fin ljust grå-grön färg istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0