Alla hjärtans dag

Igår hade jag en jättemysig dag! När jag kom hem efter tentan städade vi iordning i lägenheten och tände massor med ljus överallt. Jag fick en stor röd ros av Rob som hänger bredvid sängen nu. Det blev bad, massage och hemmamys hela dagen. På kvällen bjöd Rob mig på jättegod middag med fläskfilé, ugnspotatis, sockerärtor, varma majs med smör och salt och bea-sås. Till förrätt hade han gjort serranoskinka med ost och sallad. Vi skulle äta vaniljglass med varma hallon till efterrätt, men ingen av oss orkade. Så vi tittade på film istället :D


Kommentarer
Postat av: Annika

Myspys! Och vad kul att du tagit upp bloggen igen, var lite långt uppehåll där ;P Kram på dig! :)

2009-02-15 @ 23:54:32
Postat av: Annika

Förresten har jag tagit upp mitt bloggande igen, om du inte visste det redan... :)

2009-02-17 @ 23:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0