Totala steg för veckan

Den här veckan blev det totalt 110149 steg för mig, vilket ger ett snitt på 15735 steg om dagen. Jag är riktigt nöjd och det är nog på den här nivån jag kommer hålla mig. Nu hade jag tänkt sammanställa allas steg, men ingen av er har skickat in hur långt ni har gått! Kan det bero på att det är påsk och ni har roligare saker för er?

Skriv som kommentar till detta inlägg hur många steg ni har fått ihop så lägger jag upp de tre bästa till och börja med.


Veckans tips!

Satsa på att gå/ jogga/ springa extra mycket ca 2 dagar per vecka. Det är bra träning för kroppen och ni kan ta vilodagar med gått samvete!


Lycka till med nästa vecka!


Kommentarer
Postat av: sofia

Hej. Visst har du fått mitt mejl eller har jag klantat mig igen? :-D

2009-04-14 @ 10:27:19
URL: http://sosv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0