Tisdagen

Igår hade jag fullt upp och stupade när jag kom hem så det blev inget träningspass. Jag får vara nöjd med de 11773 steg som jag lyckades gå. Jag har bestämt mig för att jag vill ha ett snitt på minst 15000 steg per dag så idag ska jag försöka komma upp i 20000.


Dagens tips:

Gå och shoppa!
Jag vet inte om ni har hunnit märka hur många steg man gör av med i affärer?! Om ni inte har lust att träna, gå och shoppa! Har ni inga pengar så fönstershoppa! Bästa sättet att inte tappa suget är så klart att kombinera stegjakten med att göra något roligt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter som att dett går bra med träningen! :D För mig går det toppen bra, sprang en 14km runda förra veckan så jag närmar mig 21km sakta men säkert. Ska tom belöna mig med ett par nya joggingskor och en outfit. Man måste ju vara snygg ute i spåret ;)

2009-04-08 @ 11:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0