Stressigt

Har inte hunnit skriva på typ en hel vecka.. ..sorry.. Jag har massor i skolan just nu, speciellt eftersom jag försöker jobba så mycket som möjligt. På onsdag är det tenta-dags och på fredag seminarium. Jag har också ett arbete på 800 ord som jag inte har hunnit skriva än.. Utöver det ska jag jobba torsdag till söndag, hinna med promenader och träning och så vidare..

Katastrof-dåligt är att min stegräknare har gått sönder IGEN! Den andra dessutom.. Jag kan ju inte direkt rekommendera Rustas stegräknare, vet inte om dom har dåliga batterier eller bara dålig kvalitet. Med eller utan stegräknare har jag i alla fall gått minst en timmes promenad varje dag vilket ger 8000-10000 steg för min del + övriga steg under dagarna.

Nu ska jag snart till IKSU och min trogna vän löpbandet och se om jag kan springa 5km lite snabbare än sist. Men jag betvivlar det starkt eftersom jag bara har promenerat den senaste veckan.

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej! Jag köpte en stegräknare på maxi för 129 kr, tycker den är bra & den håller än så länge iaf :) Den räknar steg, kalorier, distans, gör diagram osv.. :)

2009-04-23 @ 18:19:16
URL: http://signeratm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0