Okej resultat till slut

Kvällspromenaden igår gjorde susen, räknaren stannade på 6726 steg. En bra bit ifrån de 15000 som jag vill ha som snitt, men jag får gå mer idag istället.. Tidigare idag gick jag till ICA Maxi. Det snöade massor så det tog ett tag innan jag kom iväg, det kändes inte såå kul att gå ut i det vädret. Men med bra musik gör vädret ingenting, det gäller bara att ta sig ut! Shoppingsugen som jag var gick jag in i massa andra affärer innan Maxi. Jag hittade som tur var inte massa fina kläder men jag köpte proteinpulver, ört-té och sådana där äckliga droppar med röd solhatt som är bra mot förkylning.

Nu har jag precis kommit hem från gymmet, men jag ska dit ikväll igen och spela squash med Rob. Jag är sjukt taggad! Helst skulle jag vilja gå på box, step up, core, afro och spela lite innebandy också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0