Jobb, jobb, jobb

Har jobbat massor de senaste dagarna och inte fått någon tid över till bloggen, tyvärr..

I fredags gick min stegräknare sönder precis när jag kom till jobbet, tyyyypiskt! Då hade jag kommit upp i 5000 någonting steg. Som tur är hade jag en till hemma som jag kunde använda på lördagen, men jag gick fortfarande miste om minst 5000 steg på jobbet..

I lördags tränade jag i en och en halv timme på gymmet plus jobbade så då kom jag upp i 23871 steg! Efter inte alls många gånger på gymmet den senaste tiden kände jag ändå stor skillnad på hur mycket jag orkar. Det gör att jag vill till gymmet igen, men idag hinner jag inte, det får bli imorn..

Igår (söndag) hade jag vilodag. Jag har fått veta att min magvärk förmodligen beror på överansträngda magmuskler eftersom det inte är magkatarr längre. Det ända jag kan göra för att magen ska bli bra är att vila den så mycket som möjligt. Och att vila magmusklerna är inte det lättaste som finns, speciellt inte när jag vill få ihop massor med steg... Hur som helst kom jag upp i 7167 steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0