Äntligen passerat 20000!

Idag har jag äntligen passerat 20000 steg (just nu är jag på 20235!). Imorgon sätter jag ribban lite högre. Då ska jag ta minst en 10km runda på gymmet och spela squash med Rob, så jag vill komma upp i minst 25000 steg då. Igår köpte jag lite nya träningskläder så nu känns det alltid roligt att träna :D. Det blev mycket rosa, till och med rosa tränings-strumpor!


Dagens tips!

På gymmet där jag tränar finns det TV på alla löpband. Alla har ju inte den förmånen, men ni som har det, kolla tv-tablån och träna till favoritprogrammet. Tiden går supersnabbt och du riskerar inte att bli soffpotatis! För er som inte har TV fungerar musik också väldigt bra, men det vet ni ju redan..

Kommentarer
Postat av: evelina

amen nu ska vi inte sätta ribban så högt! stackars mina svullna fötter om jag ska traska en mil om dagen :P

2009-04-09 @ 08:32:55
URL: http://evelinalundin.blogg.se/
Postat av: evelina

nej jag vet inte hur man ska göra..

jag får väl traska på men kämpa lite:)

2009-04-10 @ 12:30:37
URL: http://evelinalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0