26492

Jag är sjukt nöjd med gårdagen (26492 steg)! Det blev en mil på gymmet och en timmes promenad till och från ICA Maxi bland annat. Milen gjorde jag på 77min, inte så bra kanske, gick ganska mycket, men en mil är alltid en mil! Mitt mål är att klara midnattsloppet den 15e augusti på mindre än 60min. Det bli tufft, men jag vet ju att jag klarar att komma i mål i alla fall :D Någon som kan tänka sig att springa med?


Dagens tips:

Om du vill bli snabbare
är intervallträning jättebra. Spring några minuter och gå en och så vidare. Backträning, löpning i terräng och lekar fungerar lika bra. Till exempel kan man köra kapplöpning med sin hund eller leka kull. Det är alltid kul med lite omväxling. Frågan är bara om ni har barnasinnet kvar?!

Kommentarer
Postat av: Maja

"För vi har vårat galna barnasinne kvar.."



Hej tjejen! Tänkte bara kika med dig, vad är typ normalt att gå på en dag (ej inräknat flera mils extra promenad)? Tänkte försöka göra en deal med mamma att vi ska skaffa stegräknare & gå minst x antal steg / dag så att hon kommer igång (hon behöver gå ner lite..). Kramar!

2009-04-10 @ 15:06:54
URL: http://signeratm.blogg.se/
Postat av: evelina

Vad duktig du är!



fy sjutton! var ute på en promis i dag med hundarna uppe i skogen. mycket jobbigare att gå där med alla stenar och små "berg" man ska stiga över. =) men skönt är det efteråt med lite värk i benen.

2009-04-10 @ 16:34:11
URL: http://evelinalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0