Vilt Vackert & Underbart

Förlåt för torkan på bloggen. Men nu är jag hemma igen och allt återgår till det "normala".


Jag tänkte sammanfatta helgen i Stockholm lite, vilt, vackert och underbart täcker in det mesta och ganska mycket kommer jag lämna osagt.. När jag kom ner på lördagen var det gröne jägarn med Emma som gällde. Det blev en lugn kväll och jag åkte hem tidigt men hann ändå prata lite med Emma, jägarn är perfekt för en tjejkväll! På söndagen fick det bli en välbehövlig sovmorgon och efter det satte jag igång med att packa upp mina flyttlådor, sortera och packa om.

Sedan gjorde jag något som jag inte skulle. Dejten med Mr bussflirt blev av i alla fall. Jag hade verkligen inte tänkt gå, men man har inte en dejt varje dag så jag blev övertalad att gå. Vi hamnade på Tully´s på götgatan och visst var det väl trevligt men inga gnistor direkt. Han vill ses igen och jag har fortfarande inte svarat på hans sms, men jag ska försöka skriva på något snällt sätt att jag inte vill ses mer.

På kvällen åt jag middag hos mormor och morfar. Gott som vanligt :D. Efter det kallade flyttlådorna igen. Jag önskar att jag inte hade så mycket saker. Nu märker jag hur mycket onödiga grejor jag har. På måndags morgonen packade jag klart. Slutresultat: Tre resväskor, en IKEA-säck med ett bord och mattor, en stor påse "gott och blandat" och två flyttlådor. Jag lyckades få med mig allt utom flyttlådorna faktiskt, dom får åka med posten eller något.

När jag äntligen var klar med allt packande blev det fika på Arom på SH med Hanna. Äppelpaj med vaniljsås, mums! Vi satte oss i biblioteket för att plugga lite, men pratade kanske mest. Där blev jag kvar tills det stängde i princip. Nu är det dags att börja plugga, men jag har lite kvar att berätta. Äcklelgubben på bussen till exempel får ni höra om i nästa inlägg..

To be continued..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0