Vad gjorde jag igår kväll?

Dagen igår var fullspäckad. Det började med att jag var sen till mitt seminarie (för att jag inte ville gå på det), men lyckades få närvaro ändå. När seminariet var klart drog jag, Anna och Madde ner på stan och shoppade loss ordentligt. Inga pengar kvar och det blir nudlar resten av månaden typ. Jag köpte faktiskt fem paket eldoradonudlar för 10kr på vägen hem, haha. Jag fick skynda som tusan för att hinna hem och käka något innan jag skulle börja jobba på e-puben. Några minuter i tre kommer jag dit jättestressad men allt går bra. Jag skar sallad, stekte hamburgare, stod i baren och gjorde i ordning till sittningen. Vid tio-tiden var jag hemma igen för att vända och kolla på film hos... ...tjugo i åtta på morgonen är jag hemma igen, tvätt-tiden började kl sju. Men det är inte hela världen, huvudsaken är att man har kul här i livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0