Tenta plugg

Nu börjar det närma sig tenta så jag har skärpt till mig lite och börjat plugga ordentligt. Därför får också datorn vara avstängd på dagen, annars är det så lätt att fastna och då kan det hända att tiden går lite för fort. Det blev ingen träning idag.. Varken Madde eller Malin skulle gå och jag tror att min kropp behöver lite vila så jag tog en lång promenad med Robban istället. Han visade mig östra paviliongen (där man skriver tentorna), ICA Berghem (bra om man vill köpa lunch vid uni), och "berget" en utkiksplats där man kan grilla och har utsikt över större delen av Ume.

Idag har jag kommit fram till att jag ska leva i celibat ett tag. Jag tror jag behöver det. Hoppas att jag lyckas bara.. Jag lyckas ju inte med någon diet för tillfället i alla fall. Men jag är glad att träningen går jättebra och är superkul och att pluggandet också går bra.

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Hannapanna

Celibat, hahaha, jomenvisstva :D Vad va det du sa, vi lever för att ha kuk, oops! kul menar jag ju såklart... ;)

2008-09-26 @ 12:06:38
Postat av: Martina

Hej! Nu har jag läst ikapp din blogg efter att ha varit utelåst typ 4-everandeverandever. Skönt att du verkar ha det bra, även om det är mycket med allt hela tiden! Själv har jag precis varit på konsert, Jason Mraz spelade typ 10 minuter ifrån där jag bor. Fint som tusan! Kram

2008-09-26 @ 22:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0