Tänker dom flytta in eller???

Det är fortfarande full fart på "flyttföräldrarna" har i kollektivet. Jag håller på att bli galen. Jag har jättemycket att plugga men kan inte alls koncentrera mig här. Nu har dom sovit här två nätter. Jag hade hoppats att dom skulle åka hem igår, men nej, dom var kvar när jag kom hem efter middagen med Madde på baloogrillen. Igår flydde jag hem till faddrarna för att kunna slappna av en stund och idag får det bli biblioteket. Där ska jag möta Madde och Anna för en genomgång av veckans kapitel i vår 740 sidor tjocka bok. Vi gör vårt bästa för att agera riktiga pluggisar nu, man vill ju inte faila på första tentan.. Jag hoppas verkligen att dom inte är kvar när jag kommer hem idag efter mötet, i så fall tänker jag sova hos Milla, det är tur att jag alltid är välkomen dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0