Sthlm here I come!

På lördag kommer jag ner till stan. Kommer bli sååå kul tror jag. Nu med ändrade planer. Har ingenting inbokat, det blir inga dejter. Vill inte det. Så vad ska jag göra istället? Först till kvar att boka in sig! Så Hanna; när kan vi dricka te och koka gröt? Emma; funderar stark på Patricia men är inte jättesugen på att festa, gröne jägarn bara kanske? Du kan ju gå vidare efter för att träffa Nalle ;) Lillebror; Tyvärr är jag pank, så jag kan inte bjuda på den utlovade lunchen nu heller.. Cissi; är du helt uppbokad som vanligt? Eller har du en liten stund över för din kära vän? Lisen; Skärholmen kanske? Vet att du gillar det! :) Ewe: vore roligt att ses, men det kommer så klart vara svårt som vanligt.. Hoppas det går bra för dig i butiken! Jag kan ju alltid komma dit och säga hej!

It´s gonna be soooo fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0