Speedad

Nu har jag träningsvärk, men det är jag bara glag för! Idag körde jag först pilates och sen punch out. Jag tror att jag ska försöka köra dubbla pass varje gång jag tränar, det känns så lite att bara träna i en timme åt gången. Onsdagsintsruktören på boxen är jättebra så nu kommer jag förmodligen köra box måndagar, onsdagar och lördagar. Jag har inte hunnit testa något lördags-pass än, men då är det punch out plus. Det är också bara en timme men med svårare teknik, låter superkul!

Imorgon väntar ytterligare ett pilates pass kombinerat med lite simning. Då ska jag gå med Madde som äntligen har blivit frisk. Idag gick jag med Malin på pilatesen, men själv på boxen. Oftast går det bra att gå dit själv, man blir ju ihop-parad med någon, men idag var det inte kul alls. Jag hamnade med en nybörjare, en tjej, och hon fattade ingenting. Hon kunde inte ens hålla i padsen så jag kunde sparka och slå, fast jag och instruktören förklarade flera gånger. Jag blev mer trött i huvudet på grund av irritation än i kroppen. Men jag såg i alla fall till att ta ut mig lite konditionsmässigt.

Ser fram emot morgondagen! Nu börjar det bli sovdags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0