Snart till e-puben

Idag ska jag jobba på e-puben igen, på epp:n. Snart dags att gå.. Hoppas att det kommer lite roligt folk! Ikväll blir det troligtvis lite film och gos :) Men jag ska försöka att inte vara upp allt för sent för imorgon är det upp tidigt som gäller. Bussen går klockan 8 från Umeå busstation. Den bussen går till Sundsvall och därifrån ska jag åka tåg till Stockholm. Det blir en låååång dag som jag ser fram emot att avsluta på gröne jägarn med Emma. Någon mer som vill följa med?

Det kommer att bli riktigt skönt att komma hem några dagar, jag saknar Stockholm. Hela dagen idag har jag tänkt massor på att jag måste gå en ordentlig vända i stadens alla gallerior, men jag har ju gjort slut på mina pengar, så det är lika bäst att låta bli! En annan sak jag ser fram emot är att plugga i mitt gamla bibliotek. Man sitter så himla skönt där. Det är ju stört att jag ser fram emot att plugga när jag kommer till Stockholm, haha, men det gör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0