Skidåkning

Kollade på lite skidfilmer på youtube idag. Längtar galet mycket till skidbacken! Nu har jag fyllt i ansökan till att bli ledare i IKSU Alpin. Då anordnar man resor och event och får åka med på resorna gratis. Nu ska den bara lämnas in och jag hoppas verkligen att dom väljer mig. Den 7e december anordnas en jättestor downhill mässa här så då drar säsongen igång på allvar, men jag har ändå börjat kolla om jag kan åka på skidtestar-helg eller något redan innan. Jag vill ju helst ha startat skidsäsongen innan jag åker till Thailand..

                                                         :D

Kommentarer
Postat av: evelina

men hallå, vad har hänt med bloggen?:O

2008-10-05 @ 20:48:59
URL: http://evelinalundin.blogg.se/
Postat av: Hanna

det går dåligt med bloggandet, vars har du tagit vägen?

2008-10-06 @ 10:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0