Så klart att han ringde!

Vad hände då med bussflirten? Han ringde ikväll som han sagt :-) Han verkar bra på alla sätt och vis, det är roligt att prata med honom. Vi hann dock inte prata så länge för comviq har sämst mottagning här uppe, det håller inte i längden. Vi kommer förmodligen höras imorn igen och prata lite mer.. Men just nu är jag så förvirrad på grund av mr X, jag vet inte vart jag ska ta vägen. En känsla säger att jag borde lägga ner det hela med mr X, dejta bussflirten och se vad som händer.. Men samtidigt vet jag hur det är att träffa X, och det vill jag uppleva igen. Frågan är om det är ok att träffa båda när jag kommer till stockholm? Jag vill inte vara en player, det är inte min mening, men hur ska jag annars kunna veta vad jag vill om  jag inte träffar båda två?

Nu måste jag nog sova på saken.. God natt!


Kommentarer
Postat av: spunki

Egentligen har ni ju inte bestämt att ni dejtar BARA varandra, eller ha ni det? Jag fattar att det inte känns bra att träffa två samtidigt, men som du säger så är det ju svårt att veta... Å du KAN ju låta båda veta att du typ träffar nån annan samtidigt... Hm, ja, det är svårt, men lycka till! :) Kul å höra att du har det bra iaf! Kraam

2008-09-06 @ 11:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0