Pinsamt värre..

Jag tänkte ju inte längre än vad näsan räcker idag. Jag har bara en omgång träningskläder med mig hit upp och ska såklart hämta mer nu i helgen. Men dom träningskläderna blir snabbt ofrächa och jag hann inte tvätta = ett litet problem. Jag vill ju ändå gå och träna. Så jag tog mina gråa tunna halvkorta mjukisar, tänkte att dom går ju bra. Ja, till pilates kanske, men inte när man kör dubbla pass och svetten rinner! Pinsamt! Jag tänker inte lägga upp en bild om ni tror det, jag skäms tillräckligt. Det är tur att jag inte behöver skämmas över min teknik i alla fall. Det är ju alltid roligt när killarna man kör mot blir imponerade av motståndet :D. Men en sak är säker, jag kommer aldrig aldrig aldrig använda dom byxorna igen när jag tränar!


I övrigt så var passet grymt kul som vanligt och jag överlevde trots att jag körde dubbla pass. Nu skakar typ hela kroppen så jag tror jag måste tanka den med lite käk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0