Ooops!

Det höll inte länge.. Rädd för att du har rätt Hanna.. Haha..

Idag är det dags att jobba på e-puben igen, kommer säkert bli lika kul som vanligt. Men till skillnad från tidigare kommer jag jobba med mitt team nu. Det kommer att börja ett gäng nya och det roliga är att jag klassas redan som en oldie och kommer få lära upp en ny. Det kan ju bli spännande, vet inte om jag vet så mycket över huvud taget..

Idag blev det en ordentlig sovmorgon och jag har bara latat mig ända fram tills nu. Lite dumt för jag missar dagens träning, även om jag hade hunnit gå dit är det ingen idé eftersom jag inte har ätit än. Men igår var jag och simmade och eftersom det var fredag lyxade jag till det med bubbelpool och ångbastu, nice! Nu ska jag käka lite lunch och plugga gärnet tills det är dags att jobba. It´s gonna be a loooong night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0