Och så kom hans ex...

Sov inte hemma igår heller och jag kommer troligtvis tillbringa även denna natt hos honom. Igår hade vi tänkt att vi skulle gå på temafesten, men istället blev det middag, film och mys hemma. Jag var extremt trött för att jag bara hade sovit en och en halv timme natten innan så det var riktigt skönt att vara hemma och lata sig bara. Imorse vaknade vi kanske inte på det roligaste sättet. Hans ex knackade på dörren och när ingen öppnade satte hon nyckeln i dörren.. Det tog slut för bara en vecka sen så hon skulle hämta sina grejer, och där är jag. Just snyggt! Som tur är är låset till dörren trasigt och hon hann inte öppna dörren. Han gick ut till henne och förklarade hur det låg till. Jag kan förstå henne som blev arg och skrek att jag kunde gå hem. Klädde på mig snabbt som attan men efter en stund hade hon gått och han kom tillbaka in så jag vet inte hur hon ser ut eller något och hon har inte sett mig. Jag tyckte inte att det var speciellt kul när jag skulle gå om hon skulle stå utanför och vänta. Man vet ju aldrig. Men det var ingen fara. Nu ska jag plugga lite och sen ser jag fram emot att bli bjuden på kycklingsallad ikväll.

Kommentarer
Postat av: Martina

Sicket drama!

2008-09-14 @ 20:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0