Mr X is back in business

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men mr X fortsätter att höra av sig trots att jag är 65 mil bort. Jag ville så klart att det skulle vara mer än en "sommarflirt" men trodde inte att det var aktuellt. Nu när han fortsätter höra av sig undrar jag vad han vill. Han borde ju vilja träffa mig mera för annars är det ju ingen vits med att höra av sig. Jag ställde in mig på att vi var ett avslutat kapitel när jag flyttade och försökte att inte tänka mer på honom, jag trodde inte att han ville något mer. Men så fort han hör av sig river det upp känslor och just nu är det bara jobbigt. Självklart blir jag jätteglad när han hör av sig men samtidigt ledsen över att jag inte kan träffa honom, att vi inte hann säga hejdå innan jag åkte och att jag inte vet vad han vill..

Det blir ett dilemma nu också när det är tänkt att jag ska på dejt när jag åker ner till stockholm, jag vill inte köra dubbelspel och dejta båda två så vem ska jag i så fall satsa på? Jag har ju inte trott att det ska bli något av mig och mr X, han är jämt så upptagen, så varför skulle det kunna bli det nu när jag har flyttat? Det hade varit så skönt om han inte hade hört av sig så hade jag inte behövt tänka på honom och försökt träffa någon annan.

Kanske borde jag låta bli att svara på mr X medelanden och samtal för att han ska försvinna ur bilden, men det är svårt med någon man tycker om! Varför måste han vara så himla komplicerad? Jag har ingen aning om hur intresserad han är av mig. Jag har inte lyckats läsa honom tillräckligt..

Snälla hjälp! Hur ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: evelina

Om det inte har fungerat från början kommer det aldrig att göra det. det är mitt tips!

2008-09-06 @ 15:17:37
URL: http://evelinalundin.blogg.se/
Postat av: Sara

Helt sant vad du säger men det är ju inte så att det inte har fungerat.. Vi har inte träffats så många gånger och de gångerna vi har träffats har varit jättebra.. så summan av kardemumman är att jag borde träffa honom igen för att ta reda på vad han vill..

2008-09-06 @ 17:45:39
URL: http://stockholmvsnorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0