Mästerkocken Sara

E-puben var grymt kul idag! Jag hamnade i köket och efter ett tag blev jag kockens "slav", frivilligt dock! Jag lyckades så bra att jag fick steka all mat till sittningen, 72 personer plus personal. Lite stolt är jag ju över mig själv som inte brände någonting alls och allt blev bra! Annars hade jag förstås inte heller fått stå kvar där. Så nu är jag både en och två kökserfarenheter rikare, kanske bra någon gång i framtiden. Sedan är det roligt att lära känna allt folk som jobbar där också, men det är ju pinsamt att man inte kommer ihåg namnen. Lär mig så småningom hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: malin

är det roligt att jobba sådär, funderar att skriva upp mig på NH. Träningsvärk i hela kroppen. Njut av sthlm!

2008-09-20 @ 14:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0