Kommentera mera! :D

Som många av er vet så har jag ett comviqabonnemang.. Förmodligen vet ni också att telia är det enda som fungerar bra i norrland.. Här finns alltså ett litet problem, jag kan inte prata i telefon där jag bor, eller tja "endast nödsamtal". Tyvärr inkluderar inte sådana "nödsamtal" killproblem och annat som kan vara jätteviktigt att prata om! Så om ni undrar varför jag inte hör av mig så ofta beror det till största delen på att jag helt enkelt inte kan ringa.. Därför undrar jag förstås vad som händer i stan och vad jag går miste om så det vore jättekul om ni vill kommentera mera! Och då menar jag förstås inte bara stockholmarna utan även ni som har dragit därifrån precis som jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0