Klassfest

Imorgon är det IBP-fest, för alla i klassen och för dom äldre på samma program. Tycker att det verkar jättekul men jag är såå trött på fest just nu.. Det är fest hela tiden, alltid någonting. Roligt men tidskrävande och uttröttande. Jag tror att jag hellre vill gå och lägga mig tidigt imorn och sova än gå på fest. Jag kompromissar med mig själv och kommer fram till ett mellanting. Jag går dit, hälsar på folk, ser vad som händer och sen går jag hem och sover. Risken är förstås att jag dricker alldeles för mycket och kommer hem alldeles för sent för mitt eget bästa. Men så måste man ha roligt också!

På morgonen har jag föreläsning och efter det ska jag, Madde och Anna cykla ner på stan och leta "har-öron". På lördag är nästa fest och den har tema skogen så vi tänkte vara harar. Det går att fixa enkelt med öron, morrhår och bomullstuss som svans. Känns lite roligare än att klä ut sig till en gran.

Nu skulle jag vilja sova men det är bara att sätta igång med dom 20 sidor i boken jag har kvar för dagen.. Drygt.. Boken är intressant men det är inte kul att speedläsa bara för att bli klar med det. Men jag vill inte hamna så mycket efter, har ändå lite att ta igen på onsdag som är föreläsningsfri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0