Jobba på fredag (!)

Efter två alvedon och två timmars sömn känner jag mig fortfarande helt dimmig. Det blir inget festande ikväll, jag vill bara sova. Näsan rinner och huvudet är alldeles tjockt. Jag hoppas att det kommer gå över. Jag fick precis ett sms av min fadder om jag vill jobba med dom på epp på fredag. (Efter plugget pub på e-puben). Det är klart jag vill göra det! Jag får ingen kurs eller något, det är bara att köra och dom lär mig då vad jag behöver kunna. Jag kommer förmodligen få stå i baren så jag hoppas att jag inte gör bort mig... Jag är sämst på drinknamn så jag kanske ska plugga lite i förhand, men studenter är oftast inte så avancerade, så det borde inte bli så knepigt! Det är inget jobb som man tjänar pengar på, men man får erfarenhet, kontakter och många nya vänner..

Kul, kul, kul ska det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0