Jaktstart

Igår hölls terminens första sittning på Corona, den största nattklubben här. Jag var där och hade en super bra kväll :-) Men som den "nolla" jag är hade jag så klart ingen aning om vad som skulle hända. Det visade sig att sånghäftet som såldes första dagen var det som kvällen var uppbyggd runt och där satt jag tråkigt nog utan. Bättre lycka nästa gång!

Efter en god middag, mycket trum på bordet och ett gäng vändor upp och ner från stolen i höga klackar fortsatte kvällen på e-puben. Den är helt nyrenoverad och ekonomernas stolthet. Där inne är det schyssta priser på drickan eftersom de som jobbar där jobbar gratis. Jag har anmält mig till att jobba där och hoppas att jag kan gå med i samma team som mina faddrar, det skulle vara sååå kul! Någon kanske undrar varför man är dum och jobbar gratis, men det handlar om kanske tre gånger per termin och då kan priset på drickan hållas lågt. Dessutom får man lära känna massa nytt folk och viktigast av allt får man följa med på årets happening, kryssning eller någon form av resa med hela e-pubens personal!

Yeay, this is awsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0