Insparks bilder




Vad har egentligen hänt på insparken?
Här kommer ett litet urval av bilder, jag lägger upp fler senare..



Klassens hjälte i uppdragstävlingen.. Eller har han tagit på sig baddräkten friviligt?



         

              

En grymt rolig kväll på e-puben, dessa bilder togs i ett svagt ögonblick, jag är inte skyldig till alla själv vill jag bara passa på att påpeka.. Lägg också märke till glaset uppe till vänster som har sjunkit ner och på något vis fastnat i bordet.. Anna jag tror dig, det är inte ditt fel..





"No pants" kan bara vara tillåtet vid en inspark!





Men man kan ju undra.. Här är samma killar fast ett annat tillfälle..



    

Roliga aktiviteter i Fidodalen, men svårt att lära sig namnet på alla...
300 pers sitter i knät på varandra, tungt!



There is more to come, be patient!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0