Höga odds!

Idag är det jättefint väder här i ume :-) så nu har jag ingen större lust att sitta och läsa hela dagen, fast jag verkligen borde göra det... Så nu tänkte jag pausa för en joggingrunda. Det blir den första på jag vet inte hur länge! Jag skäms typ över att jag inte kommer ihåg när jag var ute och sprang sist. Fint väder är nog i alla fall den bästa peppen! Dessutom tror jag att det är mycket lättare att koncentrera sig när man pluggar om man tränar emellanåt också! Jag hoppas att jag inom en snar framtid förvandlas till ett träningsfreak, det skulle kroppen må bra av. Oddsen är bra i alla fall. Jag har skaffat "guld-kortet" på IKSU vilket innebär att jag har tillgång till alla träningsformer och jag har redan hittat två trningspartners så jag behöver inte gå dit själv heller. Sen är det ju så att som student tar man sig fram på cykel i ume, vart man än ska, så det blir ett gäng timmar på cykel varje vecka vare sig man vill eller inte!

Sen var det det här med att dejta två samtidigt.. Jag kommer att träffa båda två om det finns tid när jag är i stockholm, men spunki, inte kan det väl vara så bra att berätta för någon att man dejtar en annan samtidigt?! Det kommer jag i alla fall hoppa över, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0