Han ringer ikväll, exciting!

Sedan jag kom upp hit till umeå har jag smsat med "bussflirten" nästan varje dag, men, vi har aldrig pratat i telefon.. Ikväll kommer han ringa och jag är nästan lite nervös.. Man bygger upp höga förväntningar av att inte ses och spänningen är riktigt stor. Det ska bli kul att prata med honom och få veta lite mer om honom, just nu vet jag inte mycket alls. Till exempel vet jag inte hur gammal han är.. Jag ser verkligen fram emot helgen i stockholm, jag hoppas att jag gör det även efter vi har pratat i telefon!

To be continued...

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej! Jag skulle också gått på sittning ikväll... Men jag blev jätteförkyld så jag har sovit ett par timmar och sitter nu och lyssnar på Winnerbäck. Dock ska jag snart hitta sittningsfolk på nån mellanfest och avsluta på nation. Fint värre! Hoppas du får en jättemysig kväll. Kram!

2008-09-05 @ 20:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0