Frågor?


Det är svårt att komma ihåg att berätta om allt roligt och konstigt som händer här uppe varje dag, så därför tänkte jag att ni kanske kan ställa lite roliga frågor som jag kan svara på! Det kan handla om vad som helst, alltifrån mitt privatliv till frågor om plugget eller det konstgaste jag har sett på stan. Eller om det är något annat ni tycker att jag borde skriva om.

Idag kan intresseklubben anteckna:
*Jag har laddat upp med Ben & Jerry´s Half baked i frysen
*Djurgården vann inte derbyt, det blev 1-1. Attans otur!
*Mitt rum är fullt av halvt uppackade resväskor, inte bra när jag ska flytta om en vecka.
*Min första tenta är om en vecka, den 1a oktober.
*Tjejerna i kollektivet har flyttat hem igen, jag är inte ensam längre.
*Stress kan botas med massage och lugna favoriter, jag har provat.

Till sist;
Glöm inte bort att ha roligt, det är det vi lever för! Tror jag i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0