För många bollar i luften..

Just nu skulle jag bara vilja sova, det är för mycket av allt. För mycket plugg, för mycket festande och alldeles för många killar som snurrar runt i huvudet. Att bara hinna tänka på allt tar för mycket tid. Det bästa hade varit om X inte hade hört av sig.. Jag hade hunnit släppa honom, nu är jag bara förvirrad igen. Sen har Micke dragit på semester och överlåtit sin telefon till sin chef, utan att säga till mig att han inte skulle ha sin telefon. Pinsamt värre!! Så nu kan jag inte ringa honom och prata av mig.. Blindaten ska bli roligt men det är jobbigt att vänta på att tiden ska gå så jag kan träffa bussflirten också.. It´s just too much!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0