En äcklig sörja av jästa äpplen

Jag kom hem tidigt från universitetet idag för jag mår inte så bra och behöver verkligen sova, har sovit alldeles för lite hela den senaste månaden och nu vill jag inte bli sjuk. David var hemma och åt lunch så jag pratade lite med honom och åt ägg och kaviarmackor, mums. När jag sedan har ätit klart och plockar undan märker jag att soppåsen har blivit full så jag tar mitt ansvar och sätter i en ny. Nej, så långt kom jag aldrig.. Hela skåpet under diskbänken var fullt av en enda sörja av ruttna och jästa äpplen.. Gissa om det luktade gott? Kul, jättekul att det var just jag som la märke till det. Jag känner att jag kan inte vara dum och ignorera äcklet så jag torkade såklart rent, men jag blir så irriterad! Ni kan ju gissa vems fel det är, den som gjorde äppelmos nu i helgen. Hur dum får man va? Man kan inte hälla vätska i soppåsen, det här kommer hon få höra, definitivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0