Det här var det roligaste jag har gjort på länge!

Punch out är GRYMT kul!!! Som jag har längtat efter att börja med boxercise igen och hitta en bra instruktör, äntligen har det hänt! Äntligen kan jag komma igång med träningen igen! Jag längtar redan till nästa pass och hoppas att det finns fler bra instruktörer. Malin har blivit sjuk och fick stanna hemma men Madde kunde följa med istället :) Hon köpte ett månadskort för att testa träna med mig och jag tror att hon kommer bli kvar, vi hade jättekul! Madde har lovat att gå på 2 boxpass (punch out) i veckan om jag går med henne på ett pass som hon väljer. På lördag ska jag därför gå på afro power dance, känns mest flummigt jag har provat det förut men det står jag ut med när jag har en så rolig träningspartner. (Men jag hoppas att Madde inte kommer tycka om det passet och välja ett annat istället, haha). På torsdag är det dags för nästa boxpass i alla fall, jag hoppas att det är samma instruktör eller en lika bra..


Äntligen, äntligen, äntligen!

Gy så glad jag är :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0